puterakuda














Salam alaik.
Bersyukur kepada Allah atas segala kenikmatan yang tidak terhingga dicurahkan kepada kita agar kita selalu ingat akan kekuasaanNya. Selawat dan salam keatas junjungan nabi Muhammad S.A.W dan berterima kasih atas perjuangan baginda selama ini.

Alhamdulillah, tamatnya kem kepimpinan mahasiswa 2010 di banting pada 23-25 Julai 2010. Pelbagai rintangan dan dugaan selama berbulan terlerai sudah. Alhamdulillah penyertaan yang ramai sedikit melegakan hati. Ramai bakal-bakal pemimpin berkampung di Kem El-Azzhar untuk menilai diri sendiri termasuklah diri yang menulis ini.

Masih ada yang kena ditingkatkan lagi khususnya untuk menganjurkan program-program besar.

Seribu kemaafan untuk sahabat-sahabat seagamaku atas apa yang berlaku. diluar jangkaan apa yang berlaku.Semoga pada masa akan datang perkara-perkara yang tidak diingini dapat dielakkan.

Terima kasih juga buat ajk, fasi-fasi KKM'10 yang sanggup bekerjasama dengan mahlil untuk menjayakan KKM'10. Maaf segala kesilapan jika ada sengaja mahupun tidak.

Tahniah buat semua peserta dan terima kasih atas cadangan-cadangan yang diberikan. InsyaAllah akan diambil kira untuk KKM'11. Jika tidak semua apa yang kami lakukan anda dapat, tapi harapan saya sekurang-kurangnya dapat kenalan dari kampus lain sudah memadai dari pulang dengan tangan kosong.

Semoga berjumpa lagi jika diizinkanNya.




0 Responses