puterakuda
Tetamu yang hadir

Berduet dengan Imam Muda Nazrul lagu HambaMu. (tapi xreti =D)


Anak-anak Imam Muda Nazrul

panel2 hebat =)



Assalammualaikum buat semua pembaca. Semoga semuanya dirahmati Allah ^__^

Alhamdulillah pada 11 Julai 2012 saya berkesempatan untuk hadirkan diri pada program Sembang Siswa 2 (SEMSIS 2) anjuran PRS UNITEN. Bertajukkan Mahasiswa MANDOM Salah Siapa bakal dikupas dengan lebih mendalam oleh panel-panel hebat seperti Dr. Marniyati (Pensyarah UNITEN) , Imam Muda Nazrul ( Naib Johan Imam Muda 2) , dan En.Yusri (Pelajar UKM) . Isu yang hangat dan menghantui mahasiswa dalam menongkah arus masa kini.

Pelbagai pandangan dan idea-idea bernas dilontarkan oleh panel2 dengan diketuai oleh moderator Presiden MPP, Saudara Ibrahim. Susah pasti banyak input-input menarik untuk dikongsi dan didengari oleh semua penonton yang hadir. Yang tidak hadir jangan risau, ada video yang disediakan.

Tanpa di duga, Imam Muda Nazrul mencari seorang pelajar untuk berduet dengannya untuk lagu "HambaMu" tema lagu Imam Muda. Jadinya saya menjadi mangsa oleh pihak penganjur . Tak tahu nk cakap apa, sebab lagu tu agak sukar. Bayangkan yang nyanyi lagu tu Akhil Hayy dan Mawi suara gempak2. Tup2 saya kena nyanyi. he3. Segan yang maha amat >__<

Nak ketawa pun ada tengok banyak kali. =D

Meh tgk.. tp jangan ketawa ok =P