puterakuda


Salam alaik
Bersyukur kepada Allah yang masih memberi nikmatNya untuk menjadi khalifah di muka bumi ini.
Alhamdulillah umur pun meningkat ke 20 tahun pada hari ini [26 Januari 2010]. Makin berusia ni makin banyak la tanggungjawab kan.. I.Allah buat yang terbaik untuk semua..^_^
Pengalaman mematangkan kita untuk menempuh dugaan2 hidup..bukannya umur yang semakin meningkat tanpa membuat apa2 dalam kehidupan...
Ni pic2 masa smbut besday kat umah...umur bertambah setahun..he3..jd 21 kat kek..sambut tuk next year..he3
Thanx kepada sahabat2 yang wish besday kat sy..hu3..thanx alot..hope Allah memberkati hidup kalian. terima kasih yang sudi berkawan dan bersahabat dengan saya.tanpa anda semua, siapa lah saya..
semoga saya dapat berbakti kepada semua dengan lebih cemerlang..^_^
"SELAMAT HARI LAHIR KE-20"

8 Responses
  1. f_24434 Says:

    salam ulangtahun kelahiran..
    maaf lambat sehari.. ^_^
    smoga sntiasa d dlm redha
    ilahi insyaAllah..


  2. puterakuda Says:

    thanx nur fatin..^_^

    semoga dirahmati Allah selalu..^_^


  3. saniah Says:

    erkk..mahlil, ko 20 ke 21?? wow2! advance nak dpt kunci kebebasan kah? hehe..cantiknye kek ko...purple..weee..kek pe? keladi ke weyh??


  4. Noraisyah N. Says:

    mahlil, kite lupe!!! hehehe
    HAPPY BELATED BIRTHDAY!!
    ps-better late than never ;-)


  5. puterakuda Says:

    @saniah : aq 20 la..erm kek coklat aje...itu krim ie kaler purple..hu3

    @noraisyah: thanx..^_^


  6. nur edurra Says:

    kek purple tuuu!!! nak!!! huhu


  7. nur edurra Says:

    nak kek purple tuuu!!!!


  8. nur edurra Says:

    nAk kek purple tuu!!!!! tak taahan