puterakuda















Assalammualaikum..

Alhamdulillah bersyukur kepada Allah segala nikmat yang dikurniakan pada diri ini. Masih diberi peluang berukhwah bersama-sama para sahabat di Program Lawatan Muhibah & Pengamatan Budaya di Perak anjuran Kelompok Amanah UNITEN.


Perjalanan bermula jam 7:45 pagi pada 4 April 2011. Seramai lebih kurang 20 orang mahasiswa UNITEN telah megikuti program ini. Alhamdulillah segalanya berjalan lancar. Buat pertama kalinya pergi ke Pulau Pangkor dalam usia yang dewasa. Rasanya dulu pernah jejak , tapi dah lupa da..hu3.


Di sana, kami menginap di Pangkor Inn Chalet. Aktiviti di sana ialah snorkling, pusing-pusing laut,jalan-jalan,makan-makan dan shopping.


Keesokkannya pula, kami membuat lawatan muhibbah ke UITM Seri Iskandar. Lawatan balas ini adalah untuk mengeratkan lagi hubungan antara universiti memandangkan pihak UITM SI pernah melawat ke UNITEN pada tahun lepas.


Alhamdulillah semuanya berjalan lancar dan tahniah kepada PPKA atas usaha menganjurkan program ini. Semoga kalian terus berjaya dalam penganjuran program.^_^

5 Responses
  1. cikDot Says:

    siswa uniten ke? ^_^


  2. puterakuda Says:

    salam...haah siswa uniten..^_^


  3. fakhruddin Says:

    2 je gambar aku? ceh. kau kejam mahlil. hahahahaha

    gambar amek daripada siapa?

    btw dah boleh bukak blog kau :D


  4. cikDot Says:

    oh. maaf, tak perasan info at your sidebar.huhuhu.maaf. btw, salam melawat. ;)


  5. puterakuda Says:

    @kudin - he3..pic aq pun sikit la.. ko p tgk kat wall baem..dia ade letak link kat pacasa tu...^_^

    @akma - its ok.. salam ukhwah akma..sudi2 la lawat n promote blog sy yg xseberapa ni...^_^