puterakuda



















Salam alaik..
Alhamdulillah bersyukur kepada Allah yang masih memberikan saya peluang untuk berbakti kepada agama,bangsa dan negara. Alhamdulillah berjaya menghabiskan bengkel 3P anjuran Pusat Hal Ehwal Pelajar UNITEN. Pada kali ini, 3P telah dianjurkan di Hotel Seri Malaysia Bagan Lalang, Sepang bemula 4 Disember 09 sehingga 6 Disember 2009.

Tujuan program ini adalah untuk menyelesaikan isu-isu berbangkit di dalam pengurusan kelab dan persatuan.pelbagai info telah pun diberikan dengan hari pertama slot bersama penceramah terkenal en.Ryzal....Yg terkenal dengan "JANGAN MEMBANGAU LAGI".

Kelainan kali ini adalah dijalankan serentak dengan program pemantapan MPP UNITEN. Pelbagai maklumat terkini telah dikongsikan dan khususnya isu2 kewangan pelajar telah dijelaskan dengan selengkapnya oleh semua pihak HEP..TAHNIAH~

Semoga program ini memberi manfaat yang amat berguna kepada semua peserta. Jika ada masalah/pertanyaan tentang penganjuran program atau membuat proposal, bolehlah merujuk kepada saya...i.Allah sedia membantu sekadar yang tahu..jika tidak,sama-sama kita mencari penyelesaian..

"DO I MAKE U PROUD"
0 Responses